پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر و شهردار مرودشت به مناسبت هفته نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا

پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر و شهردار مرودشت به مناسبت هفته نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا متن پیام بدین شرح است: وامرهم شورا بینهم یکی از مسایل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی، تعامل، همفکری و مشورت است و دین مبین اسلام به عنوان مکتبی جامع و همه‌ جانبه‌نگر به تمام ابعاد […]

پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر و شهردار مرودشت به مناسبت هفته نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا
متن پیام بدین شرح است:
وامرهم شورا بینهم یکی از مسایل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی، تعامل، همفکری و مشورت است و دین مبین اسلام به عنوان مکتبی جامع و همه‌ جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودی و نیازهای انسان توجه کرده است.

اسلام به لحاظ جامعیت، بالندگی، سعادت‌ بخشی و پویایی که در قوانین و آموزه‌های خود دارد، به همفکری و مشورت توجه ویژه‌ای کرده و اهمیت، جایگاه و فواید آن را گوشزد کرده است.

واگذاری مسئولیت‌ها به مردم و مشارکت آنها در اداره امور کشور یکی از مهم‌ترین برکات بزرگ انقلاب اسلامی است و نهم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس شوراهای اسلامی را بایست نقطه عطفی در تاریخ مشارکت و تعیین سرنوشت مردم در امور شهری و روستایی کشور قلمداد کرد.

شوراهای اسلامی شهر و روستا، منشا بسیاری از اقدامات تاثیرگذار بوده و زمینه عمران و آبادانی شهرها و روستاها را سرعت بخشیده، از اینرو بستر همراهی های اجتماعی و رفع دغدغه های مردم را فراهم کرده اند.

اینجانبان سالروز تأسیس شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی روستا، بخش، شهر و شهرستان به ویژه اعضای محترم شورای اسلامی شهر مرودشت ،تبریک عرض نموده و امید دارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شوراهای اسلامی، اقدامات همدلانه شهرداری ها و دهیاری ها و همراهی دستگاه های اجرایی بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان ” جهش تولید و مشارکت مردم ” نامیده شده، گام های اجرایی برداریم.”
بهمن مردانی
رییس شورای اسلامی شهر مرودشت
محمدعلی گلکاری
شهردار مرودشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *