خبرنگاران مرودشت تجلیل شدند خبرنگاران مرودشت توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر مرودشت تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مرودشت آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه و صاحبان جراید و

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مرودشت آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه و صاحبان جراید و روزنامه ها در آیینی که با حضور سرپرست شهرداری و‌ اعضای شورای اسلامی صورت گرفت مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند .
در این نشست ابتدا پس از خیر مقدم و خوش آمد و همچنین تبریک روز خبرنگار توسط رییس شورا و سرپرست محترم شهرداری هر یک از خبرنگاران به بیان مشکلات و دیدگاههای خود پرداختند.
برقراری عدالت و اولویت بندی آسفالت کوچه و معابر ،لایروبی کانال ها و‌مسیل های فاضلاب ،نوسازی ناوگان اتوبوسرانی ،سرعت کاها و سرعت گیرها، پایانه مسافربری ،تحقق بودجه، نامگذاری معبری به نام خبرنگار و ادامه بازسازی المان شهدای گمنام از جمله مواردی بود که توسط خبرنگاران مطرح و مهندس محمد رضا زارعی سرپرست شهرداری مرودشت هم روشنگری لازم در خصوص هر کدام از پرسش ها انجام داد .
وی ضمن تبریک روز خبرنگار و با گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا بویژه شهدای حوزه خبر و رسانه بالاخص شهید خبرنگار مرودشتی شهید مصیب درستکار و همچنین صارمی و شهدای کنسولگری مزار شریف افغانستان در سال ۷۷ ابتدا به موضوع پایانه مسافربری پرداخت و بیان داشت: با مذاکرات انجام شده با شورای ترافیک استان خط سیر برای شمال کشور از مرودشت هم تعریف شده که مقرر گردید انشالله اتوبوس ها مسافرین مرودشت هم در پایانه ولایت سوار و پیاده کنند .
وی اضافه کرد : ایستگاه موقت با سیستم سرمایشی هم برای رفاه حال شهروندان و مسافرین در ورودی شهر راه اندازی شده است.
مهندس زارعی عدالت محوری و توزیع عادلانه خدمات را از جمله برنامه های حوزه کاری خود دانست و تصریح کرد: روکش و آسفالت بسیاری از شریان ها و معابر اصلی شهر در دستور کار هست که با افزایش ساعات کاری کارخانه سنگ شکن و آسفالت امیدواریم هر چه سریعتر به مناطق کم برخوردار و مشکل دار هم برسیم و رضایتمندی لازم را بوجود آوریم.
سرپرست شهرداری مرودشت یکی از نیازهای مهم که می تواند در کاهش ترافیک و سهولت در تردد خودرو ها تاثیر گذار باشد، راه اندازی رینگ غربی و شرقی دانست و گفت: یکی از معابر و شریان های که می تواند بار ترافیکی و روانی را کم کند این دو مسیر می باشد که به جد در دستور کار قرار گرفته و انشالله در تلاشیم عملیات عمرانی را آغاز و بخش عمده ای از آن را به نتیجه برسانیم.
استاندارد سازی پایش تصویری، تملک و بازگشایی خیابان گلستان، ۱۷ شهریور ،مبلمان شهری،پارک بانوان، افزایش پیمانکاران ،آشکار سازی و نصب سرعت گیرها ،رفع عیب مشکلات پارکها از جمله نور، صندلی و نوسازی تجهیزات بازی کودکان و پل های مکانیزه از دیگر مواردی بود که مهندس زارعی اعلام کرد با اشرافیتی که بر این مباحث دارد در دستور کار قرار داده است.
در پایان این آیین از خبرنگاران با لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.