مهندس محمد رضا زارعی سرپرست شهرداری مرودشت شد.

در جلسه ای با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی و معاونان و مدیران واحد‌های مختلف شهرداری محمدرضا زارعی بعنوان سرپرست

در جلسه ای با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی و معاونان و مدیران واحد‌های مختلف شهرداری محمدرضا زارعی بعنوان سرپرست شهرداری مرودشت معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مرودشت مهندس بهمن مردانی رییس شورای اسلامی شهر در جلسه شورای اداری شهرداری مرودشت ابتدا ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی خواستار همدلی و هم افزایی کارکنان به ویژه سرپرست شهرداری با مجموعه شورای اسلامی شهر در جهت رشد و پیشرفت شهر شد و گفت: شهر مرودشت در برهه‌ای دچار عقب ماندگی هایی شد که امیدواریم مجموعه شهرداری با اتحاد و انسجام و همچنین با همت و همدلی راه خدمات رسانی به مردم را فراهم سازند.
وی با اشاره به اینکه اعتمادسازی ،رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع می بایست سر لوحه کار ما در مجموعه شهرداری و شورا باشد،افزود: کاری کنید که کارهای مردم در فرآیند اداری و خدمات رسانی قفل نشود.

مهندس مردانی گفت: پروژه های مهم عمرانی و خدماتی در نقاط مختلف شهر مرودشت کلید خورده و‌ ریل گذاری شده که انتظار می رود هر چه سریعتر موانع و مشکلات مرتفع و تعیین تکلیف شوند.
رییس پارلمان شهری شهر مرودشت ضمن تشکر از زحمات و خدمات شهردار پیشین تصریح کرد:شهردار پیشین هر چه در توان داشتند برای پیشرفت شهر بکار گرفتند که جای تقدیر و تشکر دارد.
مهندس محمد رضا زارعی سرپرست شهرداری مرودشت در ادامه ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی و تشکر از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی به جهت واگذاری مسوولیت اداره شهرداری به ایشان ،گفت: خدمت به مردم جزو افتخارات ما هست و امیدواریم با عملکرد خودمان خدماتی انجام دهیم که در خور و شأن و منزلت شهروندان باشد.
وی بهره گیری مطلوب و بهینه از ظرفیت ها و استعداد های بالقوه در مجموعه شهرداری را نوعی مقابله با تهدید قلمداد کرد و خطاب به مسوولان و‌ مدیران واحد‌ها خاطر نشان کرد: با هم افزایی و هم فکری و مدیریت زمان و همچنین همکاری و همراهی مردم می توان شهر را ساخت.
مهندس زارعی از نیروهای شهرداری بعنوان نیروهای کارآمد ،قوی و سالم یاد کرد و گفت: برخی از کارکنان شهرداری مرودشت با استعداد های بالقوه و بالفعلی که دارند هر کدام از آنها نه در شهرستان بلکه در سطح استان و کشور می‌توانند سکاندار خوبی برای مدیریت های کلان و اداره امور باشند،پس در نتیجه می بایست از توانمندی های نیروی انسانی موجود در همین شهر برای پیشبرد استفاده کرد که سیاست ما هم بر همین مبنا و بر پایه خدمت جهادی به مردم می باشد.
وی به برخی از مشکلات پیش روی شهرداری از جمله ترافیک شهری ،عدم ساخت پارکینگ طبقاتی و کمبود سرانه فضای سبز ، عدم وجود فرهنگ سراها و سالن های چند منظوره، پل های هوایی و تقاطع های غیرهمسطح ‌ اشاره کرد و بیان داشت: کمبودها و نارسایی های زیادی در شهر وجود دارد که انشالله با همفکری و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی و همکاری کارکنان عزیز و تلاشگر شهرداری و مساعدت مسوولان ارشد و دلسوز شهرستانی و استانی هر چه سریعتر باید به آنها پرداخته شود.
مهندس محمدرضا زارعی مسوولیت هایی از جمله امور شهر ،فضای سبز و آتش نشانی در شهر زرقان و سرپرستی شهرداری ،مسوول فضای سبز ،رییس هیئت مدیره آتش نشانی ،معاونت اجرایی و مدیر عاملی سازمان های اتوبوس رانی و تاکسیرانی در کارنامه خود دارد.
یادآور می گردد در ادامه این نشست مهندس بهمن مردانی رییس شورای اسلامی شهر مرودشت ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس زارعی در اداره امور شهر و شهرداری حکم مسوولیت وی را به ایشان تقدیم کرد.