سرپرست شهرداری و رییس شورای اسلامی شهر مرودشت در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است ؛ بسم‌الله الرحمن الرحیم هفدهم مرداد؛ سالروز شهادت خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی، شهید محمود صارمی

متن پیام بدین شرح است ؛
بسم‌الله الرحمن الرحیم
هفدهم مرداد؛ سالروز شهادت خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی، شهید محمود صارمی روز خبرنگار نامگذاری شده است. خبرنگار مسلمان، با جهان‌بینی توحیدی، این عالم را از آن خداوند دانسته، جایگاه خود را در نظام خلقت الهی خواهد شناخت و این مهم‌ترین عامل برای رعایت اخلاق در همه شئون زندگی فردی و اجتماعی اوست.

با توجه به گسترش و پیچیدگی دنیای امروز و پاسخگویی به این نیاز بشر، اطلاع‌رسانی در دهکده جهانی به وجود آمده که سبب شده وجود رسانه ضروری به نظر برسد. خبرنگاران سمبل تعهد، وظیفه‌شناسی، دلسوزی، آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی‌بخشی و عینیت بخشیدن به “نون والقلم مایسطرون” در طبق اخلاص گذاشته‌اند. خبرنگاران چه در میدان‌های نبرد، زیر آتش و گلوله و چه در عرصه‌های پیچیده جنگ نرم، با شجاعت و تعهدی بی‌پایان نقشی بی‌بدیل به عهده می‌گیرند.
اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر خبرنگاران شهید، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه مدیران، خبرنگاران، عکاسان و نویسندگان جامعه رسانه‌ای شهرستان مرودشت تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه ایزد متعال توفیق و سربلندی روز افزون شما عزیزان را در تحقق رسالت والا و حرفه‌ای به منظور توسعه و شکوفایی ایران اسلامی مسئلت می‌نماییم.

محمدرضا زارعی
سرپرست شهرداری مرودشت
بهمن مردانی
رییس شورای اسلامی شهر مرودشت